3 תשובות
יתרון- זה יפה
חיסון- זה שורף את השיער
חיסון- זה שורף את השיער
אני עשיתי החלקה והיה לי שיער גלי ואני הייתי צריכה לעשות החלקה כל חודשים לפחות כי השיער ארך לי ואז למעלה יש לי גלי כזה ולמטה חלק וזה ממש לא יפה אז עשיתי החלקה פעם אחת וזהו אני מחכה שיארך אז פשוט אם את לא עושה החלקה תטפלי השיער שלי עם קרמים או משהו
זה שובר את הקרטין בשיער
אין באמת דבר כזה החלקות קרטין
זה שורף את השיער גם
אבל זה פיתרון לבנות שלא מסתדרות עם השיער שלהן
אין באמת דבר כזה החלקות קרטין
זה שורף את השיער גם
אבל זה פיתרון לבנות שלא מסתדרות עם השיער שלהן
באותו הנושא: