6 תשובות
גם אני לא סובל אותה
פשוט תתאפקי ,את בת 18 זה יגמר ממש בקרוב
פשוט תתאפקי ,את בת 18 זה יגמר ממש בקרוב
אני האחות הקטנה ואותי אוהבים
אנונימית
אני גם לא סובלת את אחים הם 3 אחים 2 בנות 7 ואחד בן 4 והן עושים ככ הרבה רעש ומציקים ברמה שבאלי לברוח מהבית.
אל תדברי איתה בכלל איזה חודש עד שהיא תשחרר
שואל השאלה:
^^איזה היא כבר בת 13 והיא עדיין בלתי נסבלת. זה כאילו עם הזמן היא רק הופכת ליותר מפלצתית
^^איזה היא כבר בת 13 והיא עדיין בלתי נסבלת. זה כאילו עם הזמן היא רק הופכת ליותר מפלצתית
אנונימית
ביד
באותו הנושא: