6 תשובות
גם אני לא סובל אותה


פשוט תתאפקי ,את בת 18 זה יגמר ממש בקרוב
אני האחות הקטנה ואותי אוהבים
אנונימית
אני גם לא סובלת את אחים הם 3 אחים 2 בנות 7 ואחד בן 4 והן עושים ככ הרבה רעש ומציקים ברמה שבאלי לברוח מהבית.
אל תדברי איתה בכלל איזה חודש עד שהיא תשחרר
שואל השאלה:
^^איזה היא כבר בת 13 והיא עדיין בלתי נסבלת. זה כאילו עם הזמן היא רק הופכת ליותר מפלצתית
אנונימית
ביד