התחברות הרשמה

למה כולם משחקים גמד וענק עכשיו ולא בשבוע פורים?

5 במרץ 2022, 19:12
גמד ענקגמד וענק    
2 תשובות
את שואלת אותי?
אנונימית
הם שואלים עכשיו כי יהיה להם עוד שבוע, הם רק מתכוננים, וגם כרגע זה שבוע פורים
א
אני. מגניב205
באותו הנושא:
אנחנו משחקים גמד וענק בכיתה שלנו ;)
למה כולם משחקים עכשיו הגמד והענק? נהוג לשחק את זה בפורים?
משחקים בכיתתי גמד וענק וגיליתי שאני צריכה לעשות למחנכת, מה כדאי להביא לה?
למה כולם מדברים עכשיו על משחקי הדיונון?
איך משחקים גמד וענק?
במשחק "גמד ענק" הגמד מביא לענק או שהענק מביא לגמד?
למה כולם משחקים גמד וענק? יעני בגלל פורים?
באיזה משחק כולם משחקים עכשיו?
למה אנשים התחילו לשחק עכשיו גמד וענק במקום בשבוע של פורים?
במשחק גמד וענק, למי שאני מביאה את הממתקים הוא הגמד או הענק שלי?
אנחנו משחקים גמד וענק בכיתה, מה לכתוב בפתק שאשאיר עם המתנה לענק?