התחברות
הרשמה
למה אנשים התחילו לשחק עכשיו גמד וענק במקום בשבוע של פורים?
4 במרץ 2022, 00:33
גמד ענק
תשובה אחת
לא הבנתי גם, בדרך כלל עושים את זה די קרוב ליום שמתחפשים
-
-בוני
באותו הנושא:
חבר שלי (בן זוג) שכבה מעליי ובכיתה שלו כבר התחילו גמד וענק
אנחנו משחקים גמד וענק בכיתה שלנו ;)
מה הקטע שמלא אנשים התחילו עכשיו לדבר רק בreply באינסטגרם במקום להתכתב כמו אנשים נורמלים?
יצא לכם פעם לשחק גמד וענק?
משחקים בכיתתי גמד וענק וגיליתי שאני צריכה לעשות למחנכת, מה כדאי להביא לה?
כולם עכשיו התחילו לשחק סימס נכון?!
4 אנשים התחילו אחי בווצאפ עכשיו וזה כבר מתחיל להלחיץ.. הם גם התחילו כולם ועוד פחות משעה ו
למה כולם משחקים עכשיו הגמד והענק? נהוג לשחק את זה בפורים?
למה אנשים עכשיו לא יודעים מה זה שחקן טוב ומשחק טוב?
אנחנו משחקים גמד וענק בכיתה, מה לכתוב בפתק שאשאיר עם המתנה לענק?
מי משחק גמד וענק? ומה הוא מתכוון לעשות