9 תשובות
אני לוקחת כדורי שינה
אבל הנה טיפים שעוזרים
לנשום נשימות עמוקות, לדמיין שאת במקום הבטוח שלך (איפה שאת מרגישה רוגע, שלווה, זה לא משנה איפה)
לעשות מדיטציה לפני השינה, אולי זה נשמע חארטה אבל זה באמת עוזר.
והטיפ האחרון שהוא לא הכי טוב אבל הוא גם דרך התמודדות, פשוט להיות בטלפון/לקרוא ספר, עד שתירדמי
לעשות משהו שיסיח את דעתך
שמה שירים על פול ווליום באוזניה
אפשר לשאול אותך איזה,
אם כן אכתוב לך בפרטי,
אנונימי
מקווה שתצליחי להרדם אחותי, תנסי לנשום ממש עמוק ויש פודקאסט ממש יפה בשם talk of shame בספוטיפיי מאמינה שממש ירגיע אותך מנסיון!
לילה רגוע גורה יפה
שואל השאלה:
תודה לכולם :)
אנונימית
או כדור, או שאני מתקלח במים רותחים למשך חצי שעה עד שאני מרגיש שאני עוד שנייה נופל ושאני לא יכול לזוז וישר הולך למיטה
להתקלח בערב לפני השינה, לעשות דברים רגועים לפני השינה (לשמוע מוזיקה, לצייר, ממש לא ללמוד או להכין שיעורים)
ללכת לישון בשעות קבועות - אצל זה 10 בלילה ולקום בסביבות 7
אצלי מה שעוזר זה לישון מול הטלוויזיה כשה הסידרה העולם המופלא של גמבול על המסך וליפעמים לוכחת ריסקיוניט