לדעתכם היא באמת עשתה את זה רק כי זה חלק מהתפקיד שלה כמחנכת ? (כי עד עכשיו הרגשתי שהיא די שונאת אותי..) ועניתי לה בסדר?
ביום שלישי בביהס הייתי ממש בלי מצב רוח היינו בשיעור חינוך, המחנכת שלי עשתה פעילות ולא השתתפתי (לא אופייני לי) בסוף השיעור קמתי למחנכת כדי להביא טופס לטיול שיש לנו שבוע הבא ואז היא שאלה אותי אם הכל בסדר אמרתי שכן ואז היא אמרה שרואים שעובר עליי משהו ושאם בא לי לדבר שאתקשר אליה אחרי ביה"ס אמרתי סבבה, תודה והלכתי לא התקשרתי ואז לקראת הערב היא שלחה לי הודעה: "היי אהובה, מקווה שישתפר לך קצת מצב הרוח מהבוקר אם תרצי לדבר מוזמנת תמיד לפנות אליי❤"
עניתי לה: היי, סתם עבר עליי יום לא משהו אבל תודה רבה רבה אני מעריכה את זה ממש ❤
היא ענתה לי: "מקווה שזה מאחורייך "
רשמתי לה: "זה יהיה, ושוב תודה
היא רשמה לי: ❤
סיפרתי לחברה שלי והיא אמרה שזה חלק מהתפקיד שלה ושעניתי לה מפגר ועכשיו זה ממש אוכל לי את הראש מה דעתכם?