6 תשובות
שואל השאלה:
72*
72*
אנונימית
עדיף להגיש 55, או לצאת דרך קבן, אין סיבה שתפגעי בבריאות שלך.
עדיף לך לעשות את התפקיד שהביאו לך ולא לפגוע בבריאות שלך
זה לא קל לרדת כל כך הרבה במשקל וחבל שתפגעי בבריאות שלך.
לאיזה תפקיד שובצת?
לאיזה תפקיד שובצת?
עדיף שאל תפגעי בעצמך, אם יש לך בעיה אמיתית תלכי לקב"ן ואם זה באמת חמור השחרור כנראה יגיע בסוף
תכתבי את זה בדיוק ככה למיטב מעניין מה הם יענו.
אנונימי
באותו הנושא: