6 תשובות
זה לא קל לרדת כל כך הרבה במשקל וחבל שתפגעי בבריאות שלך.
לאיזה תפקיד שובצת?
עדיף שאל תפגעי בעצמך, אם יש לך בעיה אמיתית תלכי לקב"ן ואם זה באמת חמור השחרור כנראה יגיע בסוף
עדיף לך לעשות את התפקיד שהביאו לך ולא לפגוע בבריאות שלך
עדיף להגיש 55, או לצאת דרך קבן, אין סיבה שתפגעי בבריאות שלך.
שואל השאלה:
72*
אנונימית
תכתבי את זה בדיוק ככה למיטב מעניין מה הם יענו.
אנונימי