29 תשובות
תשתתפי
אני חושבת שפשוט עדיף לך לתת... חבל שיהיה ילד אחד שיתן ולא יקבל בחזרה.
מה קשה לכתוב כל יום שתי מילים בפתק ולשים על השולחן של הענק שלך?
אל תהיי מבאסת ותבקשי לצאת כי גם מי שיצא לך יצטרך לצאת. היית צריכה לחשוב על זה לפני
שואל השאלה:
אבל אין לי חברות בכיתה ואף אחד לא מכיר אותי או להפך ואני סתם אפגע
אנונימית
להשתתף זה דבר חוויתי
נראלי שהרוב לא רוצים אבל עושים את זה בכל זאת
שואל השאלה:
אפשר שמי שאמור לתת לי יתן לענק שלי
אנונימית
אפשרי אבל נראה לי שה מאוחר מידי
שואל השאלה:
נגיד...
אני אמורה לתת לאופיר
רועי אמור לתת לי
אז
רועי יתן לאופיר
(שמות בדויים)
אנונימית
למה לא? הכי כיף לדעתי. חוץ מזה לא יפה לא להשתתף כי את עושה את זה לילד אחר
אנונימית
את יודעת אבל מי מביא לך?
תשתתפי אני חולה על המשחק הזה ואני בטוחה שהוא לא יזיק. אם זה ממש מפריע לך תבדקי מה אפשר לעשות בשביל שלא תשתתפי
שואל השאלה:
מה זאת אומרת? אני לא יודעת מי הגמד שלי
אנונימית
משתתפי, במילא זה רק לקנות ממתק בחמש שקל ולכתוב פתק
אנונימית
כן אני התבלבלתי בעצמי, אין ממש מה לעשות, זה הוגרל אין דרך לדעת.
פשוט תתני משהו קטן כל יום.
שואל השאלה:
המחנכת שלחה לנו מה צריך להביא באיזה יום ומה התקציב, אבל אני בכלל לא מכירה את הענק שלי והוא אמר שהוא שונא גמד ענק בכל מקרה...

אם כבר אני אשלח הודעה למחנכת במוצש ואשאל אם זה אפשרי לפרוש
אנונימית
תשתתפי.
כל הקטע בגמד-ענק זה שלא נותנים רק לחברים, כך שגם אם לא ממש מכירים אפשר להשתתף.
יהיה לך עוד יותר לא כיף אם כולם ישתתפו בזה ויקבלו מתנות ורק את לא.
אני גם לא ממש אוהבת את המשחק הזה, אבל אם כבר יש, עדיף להשתתף.
אני מתה על המשחק הזהה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני צריכה לכתוב פתק ואני לא יודעת... מספיק לי להתמודד לבד עם הכיתה לחודש כי החברה היחידה שלי טסה לחודש...
אנונימית
פשוט תכתבי שיהיה לך יום/ פורים מתוק ותצרפי ממתק וזהו
סתם "חג שמח", אם זה לקראת פורים. לא צריך להשקיע יותר מדי.
שואל השאלה:
אבל באמת שלא בא לי, אם המחנכת לא תסכים אז זאת תהיה חובה ובסדר, לא בא לי שהיא תכעס עליי אבל עקרונית יש לי המון על מה לחשוב חוץ מזה
אנונימית
שואל השאלה:
כי תקרא את התגובות שלי
אנונימית
חברה שלך עכשיו בחול ויש לך הזדמנות להכיר אנשים חדשים אולי הגמד ענק ייתן לך את האפשרות הזאת ^~^
שואל השאלה:
וואי וואי... הכיתה שלי.... משהו מיוחד...
אנונימית
בטוח יש מישהו.הי אחד.ת שיוכלו להיות נחמדים. רק לדבר איתם לא חייבת למצוא חברים הכי טובים ^~^
שואל השאלה:
אני מדברת איתם מספיק, עם כולם.
ובקשר לגמד וענק פשוט אין לי כוח לאכזב ולהתאכזב ולהיות בלחץ
אנונימית
אם את ממש לא רוצה תנסי לבטל. ואם לא תצליח אז פשוט תשקיעי ותעשי את זהה