6 תשובות
פשוט תלך
למה הם לא מסכימים לך מראש? ולמה את לא רוצה להשתתף? אני מציע לדבר איתם בכנות. לא שזה מה שעשיתי בתור ילד. הייתי יותר בקטע של לדחוף את המדחום לכוס תה. אבל זה פחות מומלץ.
שואל השאלה:
הם אומרים שזה "חובה"
אני לא רוצה להשתתף כי זה לא יעזור לי בחיים ואני לא אוהבת ספורט ואין לי כוח לזה בכל מקרה
הם אומרים שזה "חובה"
אני לא רוצה להשתתף כי זה לא יעזור לי בחיים ואני לא אוהבת ספורט ואין לי כוח לזה בכל מקרה
אנונימית
הם אומרים שזה חובה כי הם רוצים שתעשי ספורט או כי הם חושבים בטעות שבית ספר זה משהו חשוב? אם זה הדבר הראשון, אני שוב מציע לדבר איתם, להסביר להם את העמדה שלך ואת הקושי שלך ואת הסיבות האמיתיות שבגללן את לא רוצה להשתתף ולא אוהבת ספורט. אם זה הדבר השני, אני חוזר למדחום.
שואל השאלה:
זה השני, אין לי כוח להתווכח איתם
זה השני, אין לי כוח להתווכח איתם
אנונימית
תהיי חולה. תשלחי הודעה למחנכת שאת לא מרגישה טוב ולא יודעת מה לעשות. עקרונית אם בית הספר שלך פועל לפי ההנחיות, המחנכת תגיד לך בכל מקרה לא להגיע כי ההנחיה כרגע לא לאפשר לאף ילד חולה או אולי חולה להגיע לבית ספר.
באותו הנושא: