20 תשובות
לא, מעולם לא למדתי בשישי
כן
לא
כן אבל זה בלתי נסבל
כן
שבוע כן שבוע לא
כן
לא,
למדתי בימי שישי כשהייתי ביסודי
למדתי בימי שישי כשהייתי ביסודי
לא (:
לא הייתי לומדצ שישי
כן
לא
כן
כן אבל היום ספציפית לא
לא
כן
לצערי הרב כן
כן :( עד 12
כן ):
כן לצערי
באותו הנושא: