6 תשובות
לא יודעת ככה זה קרה לי כששמתי יותר מיום אחד
אנונימית
הן מאבדות את הצורה שלהן כי הן מתאימות להיכנס רק פעם אחת לעין
אנונימית
אני השתמשתי בעדשות יומיות במשך שבוע שלם.
זה לא בריא, ולא טוב אני יודע אבל עשיתי את זה
והיי אני חי :-)
זה לא בריא, ולא טוב אני יודע אבל עשיתי את זה
והיי אני חי :-)
שואל השאלה:
הן הגיעו בתוך פלסטיק עם הנוזל. אם אשתמש, אחזיר לנוזל ואשתמש שוב למחרת?
הן הגיעו בתוך פלסטיק עם הנוזל. אם אשתמש, אחזיר לנוזל ואשתמש שוב למחרת?
שואל השאלה:
מה למה
מה למה
הן יכולות להיקרע בתוך העין
אנונימית
באותו הנושא: