5 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה !
אנונימית
ממש לא מומלץ וזה אפילו מסוכן. העדשות הן חד פעמיות. זה לא כמו החודשיות שאפשר למשוך אותן עוד יום יומיים (למרות שגם זה לא מומלץ) היומיות פשוט מתחילות להתפרק.
כן, הן לא מיועדות לזה ולא כדאי לך לקחת את הסיכון..
שואל השאלה:
בטוח? ^
גם אם אני שומרת אותן בתמיסה שהן הגיעו בה ומחטאת אותן בבוקר? (חד פעמי)
אנונימית
כן זה יכול לפגוע בעיניים שלך