25 תשובות
שואל השאלה:
אני פשוט לא אוהבת את הקונספט של להיות שמחה או עצובה וכאלה כי זה גורם לי להרגיש מטומטמת
אני פשוט לא אוהבת את הקונספט של להיות שמחה או עצובה וכאלה כי זה גורם לי להרגיש מטומטמת
אנונימית
תראי, גם אני בתור אדם אדיש מאוד מרגישה שמחה ועצב. חוץ מסוציופתים אין אדם שלא ירגיש רגשות.
ברגע שתפסיקי להרגיש זה באמת יהיה עצוב
תראי טכנית אפשר לפתח אדישות לעולם
אבל זו הפרעה פסיכולוגית וזה יפגע בך יותר ממה שזה יעזור
(עוזר בטווח הקצר והורס אותך לטווח הארוך,כמו רוב מגנוניי ההגנה בנפש)
אבל זו הפרעה פסיכולוגית וזה יפגע בך יותר ממה שזה יעזור
(עוזר בטווח הקצר והורס אותך לטווח הארוך,כמו רוב מגנוניי ההגנה בנפש)
לפתח אדישות, אבל זה משהו שבא לבד ולא בכוח.
חוץ מזה, כלום.
חוץ מזה, כלום.
למה שתרצי?
אי אפשר להפסיק להרגיש רגשות
אי אפשר להפסיק להרגיש רגשות
בלתי אפשרי
שואל השאלה:
אני מנסה לפתח את האדישות הזאת פשוט זה לא עובד לי, אני לא מצליחה לא לת להרגשות להשתלט עליי
אני מנסה לפתח את האדישות הזאת פשוט זה לא עובד לי, אני לא מצליחה לא לת להרגשות להשתלט עליי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה מבאס שיש רגשות
אבל זה מבאס שיש רגשות
אנונימית
למה זה מבאס אותך? זה תלוי איזה רגש זה כן.. אולי את מתכוונת לעצב או תחושת ריקנות.. את מתכוונת לרגש של אהבה?
אנונימית
למה את לא רוצה להרגיש כלום
שואל השאלה:
כי רגשות זה מבאס, זה להכנס לתחושות שאני לא רוצה להרגיש
כי רגשות זה מבאס, זה להכנס לתחושות שאני לא רוצה להרגיש
אנונימית
רגשות זה כיף כשלא מרגישים כלום לא שווה לחיות
שואל השאלה:
שניהם
שניהם
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אמר לחברה שלי ששאלה עליי
הוא אמר לחברה שלי ששאלה עליי
אנונימית
למה את לא רוצה להרגיש אהבה?
אנונימית
שואל השאלה:
כי זה תמיד חד צדדי, אף אחד לא אוהב אותי
כי זה תמיד חד צדדי, אף אחד לא אוהב אותי
אנונימית
לא לא לא !! אל תגידי ככה.. רגשות בעיקר בגיל 14 זה דבר מיוחד!! את רוצה לדבר איתי על זה בפרטי?
אנונימית
אי פעם פנית לקראש כלשהו שלך ואמרת לו שאת מרגישה משהו והוא אמר שזה לא הדדי?
אנונימית
אז אני אשלח פה הודעה מהמשתמש שלי סבבה?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
^
זו אני
זו אני
יכול להיות שהוא התרגש
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חושבת, רגשות זה פשוט בעיניי גם דבר מיותר במיוחד בגיל 14, זה סתם בזבוז זמן
אני לא חושבת, רגשות זה פשוט בעיניי גם דבר מיותר במיוחד בגיל 14, זה סתם בזבוז זמן
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר
אפשר
אנונימית
באותו הנושא: