התחברות
הרשמה
הגיוני שהיו לי כמה אקסים אבל כמה שעובר זמן אני לא יכולה להפסיק להרגיש דברים לחבר הראשון שלי? (אולי לא אהבה אבל משהו..)
11 במאי 2020, 15:16
אקסים
התאהבות
מצב רוח
פרידות
2 תשובות
כן, ייקח קצת זמן עד שתתגברי על זה. אבל אני מאמינה בך **
H
Herro??
כן, כמובן. לא שוכחים מערכת יחסים ראשונה.
מ
מורה לחיים
באותו הנושא:
נראלכם אקסים שהיו לפני החברים הכי טובים יכולים לחזור להיות החברים הכי טובים אחרי פרידה?
איך הגיוני שהיו דינוזאורים לפני 50 מליון שנה שכדור הארץ קיים 2017 שנה?
זה הגיוני שהיו לי 500 פרחים ופתאום יש לי 470?
זה הגיוני שהיו בעיר 506,654 תושבים?
הגיוני שהיו לי גומות ממש בקטנה ועכשיו רואים אותם יותר?
הגיוני שלאקס ולכמה קראשים שהיו לי או משהו בקטנה אפילו עם מישהו לכולם היה את אותו שם? מתחיל להלחיץ אותי העניין
אנשים שופטים אותי שהיו לי קראשים לדמויות מצוירות, הגיוני?
הגיוני שביקשו ממני בבייביסטר לשטוף את הכלים שהיו לפני שבאתי?
איך הגיוני שהיו דינוזאורים לפני 50 מליון שנה שכדור הארץ קיים 2017 שנה?
אני די חדשה בסטיפס, הגיוני שהיו לי 7 פרחים ועכשיו 5?
איך אקסית בשניה מפסיקה לאהוב את האקס שלה אחרי 3 שבועות שהיו שנה ביחד? זה הגיוני?