6 תשובות
שואל השאלה:
אני גם בקטע שלו אבל עדיין
אנונימית
הוא פשוט רוצה אותך לדעתי ומנסה להיות איתך, פשוט הוא קצת חסר טאקט חח, תשאלי אותו אחות
הוא בקטע שלך רצח אחותי
אבל בקשר לשאלה כן זה מעצבן לכתוב דבר כזה
את צודקת
שואל השאלה:
ועכשיו הוא מתעקש שאבוא ושזה לא מפריע ואמר שהוא רק אמר את זה כדי שאשן אצלו. ועכשיו אני ממש לא רוצה לבוא והוא עצוב מזה . כי הוא גרם לי להרגיש יותר לא בנוח עם המצב הזה
אנונימית
לדעתי עדיין יש לו רגשות אלייך, ואם זה רגשות חד צדדים וזה לא נעים לך והוא ממשיך למרות זאת פשוט להתרחק