8 תשובות
אם היא באמת אוהבת אותך, ואתה באמת חשוב לה היא תקשיב לך לא משנה מה והיא לא תתרחק רק כי אתה מראה לה אהבה או מספר לה דברים, באמת האקסיות שלך קצת הזויות כאילו בן אדם מספר לכן דברים ומראה לכן אהבה ואתן מתרחקות ממנו.
הי וואו נשמע קשה, לא כדי לך להתרחק מאנשים דפקו אותך פעמיים וזה לא הגיע לך ולהם בטח לא הגיע אותך אבל אם בגלל זה אתה תסגר בפני כולם אתה רק תפסיד עוד אנשים שבאמת אוהבים אותך, אני הייתי מציעה לך להזמין אותה להסביר לה איך אתה מרגיש, כי אם באמת טוב לכם ביחד אל תתן לכמה זבלים שהתיחסו אליך מגעיל להרוס לך הכל, בהצלחה ממש
ככה, הדבר הראשון שקפץ לי זה שאם אתה תהיה סגור מידי היא תרגיש שאתה מסתיר משו וזה אף פעם לא טוב... חוץ מזה בן/ת זוג הוא לא פסיכולוג, אין להם את היכולת והכלים להתמודד עם דברים כבדים מידי, תמיד אפשר לשתף ולספר אבל אם זה מורכב מידי אני חושבת שאתה צריך לפנות למישהו שיוכל להתמודד עם זה. יכול להיות שהאקסיות שלך הרגישו שזה קשה להן מידי.
אפילו תרשום לה משו בסגנון כזה "אני חייב שתבואי אני מרגיש חרא אני צריך אותך"
שואל השאלה:
אבל מה להגיד לה?
אבל מה להגיד לה?
אנונימי
תנסה יש סיכוי שאת באה אני ממש צריך לדבר איתך על משהו חשוב?
משהו כזה
נראה לי שמה שחיחיחי23 כתב זה ממש טוב
באותו הנושא: