יש הרבה דברים שאני רוצה לעשות אבל החרדה החברתית שלי מונעת ממני. נניח כמו ללכת ללימודים באוניברסיטה
אין לי בעיה עם הלימודים עצמם, בתיכון אפילו הצטיינתי. אני מפחדת מסיטואציות חברתיות או אפילו מתהליך ההרשמה לאוניברסיטה. אני מפחדת מהלחץ הזה של להראות לכולם שאני הכי טובה. מה לעשות?