14 תשובות
פשוט תשאל אותה באחד המפגשעם תצאו לאנשהו ובזרימה תשאל
תשאל מישהו שמכיר אותה
אם אתה אוהב אותה והיא מדהימה בעינך זה לא כזה משנה אבל אתה יכול לשאול אותה בצורה נעימה וזורמת אם קורא משהו
שואל השאלה:
אני לא מכיר בן אדם שמכיר אותה זה הבעיה.. אני לא יודע אם להמשיך את הקשר זה מבאס אותי ממש בניתי עליה
אני לא מכיר בן אדם שמכיר אותה זה הבעיה.. אני לא יודע אם להמשיך את הקשר זה מבאס אותי ממש בניתי עליה
אנונימי
אם היא מדהימה למה שזה ישנה לך
אתה מתכנן להתחתן איתה או מה? אם אתה לא מחפש להתחתן אז מה זה מפריע לך? אתה סתם מפלה וזה לא נעים ולא ראוי
שואל השאלה:
אני לא מתכנן להתחתן אבל אם אני אתאהב בה ושהקשר ימצא חן בעייני זה משהו שעלול להפריע לי
אני לא מתכנן להתחתן אבל אם אני אתאהב בה ושהקשר ימצא חן בעייני זה משהו שעלול להפריע לי
אנונימי
למה שזה יפריע לך? אמרת שהיא מדהימה, בעלת אופי טוב, אתה מחבב אותה לנקודה שאתה עלול להתאהב בה. באמת מפריע לך כל כך שהיא מדברת קצת מוזר?
שואל השאלה:
the weirdo - אני עדיין לא אוהב אותה,פגשתי אותה רק דייט ראשון וזה הרושם שקיבלתי
the weirdo - אני עדיין לא אוהב אותה,פגשתי אותה רק דייט ראשון וזה הרושם שקיבלתי
אנונימי
השאלה היא כזאת, האם אתה פוסל אותה ביגלל בעיה שיש לה?
לכל אדם שתפגוש תיהיה בעיה כלשהי, לה זה הדיבור, לאחרת בעיית עצבים, ואחרת עם מאניה דפרסיה.... זה לא משנה עם מי תצא אתה תמצא משהו לא בסדר איתה, וזה נורמלי, ואני מאמינה שגם לך יש משהו.
השאלה האם הבעיה גדולה מידי ומשפיעה עלייך הרבה? או שאתה מוכן ללמוד להסתדר איתה?
מבינה את הפחד להתאהב ואז להתאכזב, אבל תשאל את עצמך אם הפעם זה שווה את זה.
אם היא באמת כלכך מדהימה גם ביופי וגם באופי, כדי לך לדבר איתה ולהבין על הבעיה יותר. נכון זה קצת מביך לשאול ואתה לא יודע אם זה מקומך לשאול את זה, אבל אם לא תנסה לא תדע. לך תדע אולי זה יענה לך על המון שאלות, ותגלה שהבעיה לא כזאת רצינית...
תנסה אחי, אל תברח כלכך מהר קח צ'אנסים
לכל אדם שתפגוש תיהיה בעיה כלשהי, לה זה הדיבור, לאחרת בעיית עצבים, ואחרת עם מאניה דפרסיה.... זה לא משנה עם מי תצא אתה תמצא משהו לא בסדר איתה, וזה נורמלי, ואני מאמינה שגם לך יש משהו.
השאלה האם הבעיה גדולה מידי ומשפיעה עלייך הרבה? או שאתה מוכן ללמוד להסתדר איתה?
מבינה את הפחד להתאהב ואז להתאכזב, אבל תשאל את עצמך אם הפעם זה שווה את זה.
אם היא באמת כלכך מדהימה גם ביופי וגם באופי, כדי לך לדבר איתה ולהבין על הבעיה יותר. נכון זה קצת מביך לשאול ואתה לא יודע אם זה מקומך לשאול את זה, אבל אם לא תנסה לא תדע. לך תדע אולי זה יענה לך על המון שאלות, ותגלה שהבעיה לא כזאת רצינית...
תנסה אחי, אל תברח כלכך מהר קח צ'אנסים
שואל השאלה:
bananabla -וואו תודה על המענה,העניין הוא שאני פוחד שזה תורשתי אם אח שלה הגיע למצב שאינו יכול לדבר והוא לא אדם רגיל ,פוחד שאם ניקח את הקשר רציני יותר ונרצה להביא ילדים אומנם שזה רחוק משם שזה לא יהיה גנטי
bananabla -וואו תודה על המענה,העניין הוא שאני פוחד שזה תורשתי אם אח שלה הגיע למצב שאינו יכול לדבר והוא לא אדם רגיל ,פוחד שאם ניקח את הקשר רציני יותר ונרצה להביא ילדים אומנם שזה רחוק משם שזה לא יהיה גנטי
אנונימי
נכון זה משהו לגיטימי לחשוב עליו. אבל יכול ליהיות שהמצב של שנייהם לא קשור אחד לשני...
סתם דוגמא יכול ליהיות שיש לה בעיה דיבור ביגלל טראומה (זה דבר שיכול לקרות) ולאח שלה יש אוטיזם. אין דרך לדעת כרגע.
בכל מיקרה, אולי תצא לדייט נוסף? ואם תמצא דרך נעימה לשאול אותה על הדיבור שלה אז תשאל. יש לכם פוטנציאל ליהיות זוג, השאלה הזאת תיקפוץ במוקדם או במאוחר בכל מיקרה
סתם דוגמא יכול ליהיות שיש לה בעיה דיבור ביגלל טראומה (זה דבר שיכול לקרות) ולאח שלה יש אוטיזם. אין דרך לדעת כרגע.
בכל מיקרה, אולי תצא לדייט נוסף? ואם תמצא דרך נעימה לשאול אותה על הדיבור שלה אז תשאל. יש לכם פוטנציאל ליהיות זוג, השאלה הזאת תיקפוץ במוקדם או במאוחר בכל מיקרה
שואל השאלה:
^אני אצא לדייט נוסף אבל אני פשוט לא יודע אני מפחד להיקשר כי אני מכיר את עצמי אני עלול להיקשר מהר
^אני אצא לדייט נוסף אבל אני פשוט לא יודע אני מפחד להיקשר כי אני מכיר את עצמי אני עלול להיקשר מהר
אנונימי
אני חושבת שאתה סתם מפלה. זה לא הפריע לך עד שגילית שיש לה בעיות, והן לא באמת משפיעות על המראה שלה, המראה שלה או על אורח החיים שלה, אז מה זה משנה? היא סתם בחורה רגילה
באותו הנושא: