4 תשובות
היום
שמחה בשבילך!!
שמחה בשבילך!!
שואל השאלה:
אבל פגשתי אותה רק בראשון, לא צריך שיהיה איזה רווח בין הפגישות??
^^^^
אבל פגשתי אותה רק בראשון, לא צריך שיהיה איזה רווח בין הפגישות??
^^^^
אנונימי
חח זה בסדר אני נפגשתי עם מישהו פעם ראשונה ויומיים אחרי זה שוב כי החיבור היה ממש טוב וזה דווקא יותר חיבר אותנו וגרם לנו להיות בקשר כי ראינו אחד תשניה וזה לא סתם בהודעות
אנונימית
תשאל מה נוח לה (;
באותו הנושא: