12 תשובות
לנסות לפתוח עד שתצליחי
כי פאדיחה
כי פאדיחה
תתני בעיטת קארטה לדלת ותאשימי את הכלב
להתקשר להורים או לאחד מהאחים שיבוא לעזור
זה או זה או להישאר לישון שמה, עדיף להציק להם קצת מהשינה בשביל זה
זה או זה או להישאר לישון שמה, עדיף להציק להם קצת מהשינה בשביל זה
להשתין בינתיים
לנסות לפתוח אם לא עובד לצעוק להורים שאת נעולה :)
שואל השאלה:
התקשרתי לאמא שלי והיא חשבה שזה חלום דיי ינכיחחעה מה אני אמורה לעשותת
התקשרתי לאמא שלי והיא חשבה שזה חלום דיי ינכיחחעה מה אני אמורה לעשותת
אנונימית
פשוט תצעקי להם שננעלת אין מה לעשות
תתקשרי למספר של הבית שלך אם יש
או ששוב תתקשרי לאמא שלך ותגידי לה שאת שם ותעשי רעש בדלת כדי שהיא תבוא לפתוח לך
או ששוב תתקשרי לאמא שלך ותגידי לה שאת שם ותעשי רעש בדלת כדי שהיא תבוא לפתוח לך
שואל השאלה:
אני מפחדת אבל לעשות רעש כי יש לי אחים קטנים יחסית וכן..
אני מפחדת אבל לעשות רעש כי יש לי אחים קטנים יחסית וכן..
אנונימית
להתקשר לאחד האחים/הורים
להתקשר להורים במקום להיות בסטיפס
לנסות לישון על הרצפה יהיה הכי טוב כרגע חח
איזה ביאוס.
בכמ, את יכולה להעסיק את עצמך או להשתמש בטלפון שברשותך ע''מ להבין איך יוצאים, ד''ר גוגל.
ותעדכני, כי עברה שעה ולא כתבת שיצאת
איזה ביאוס.
בכמ, את יכולה להעסיק את עצמך או להשתמש בטלפון שברשותך ע''מ להבין איך יוצאים, ד''ר גוגל.
ותעדכני, כי עברה שעה ולא כתבת שיצאת
באותו הנושא: