7 תשובות
אני אישית שילמתי 120 על טסט
מאמין שאצל כל מורה זה שונה
מאמין שאצל כל מורה זה שונה
שואל השאלה:
120 זה רק שיעור .. אמרו לי 400 זה הגיוני?
120 זה רק שיעור .. אמרו לי 400 זה הגיוני?
אנונימית
רגע את מדברת על טסט שנתי?
טסט שנתי לאופנוע יעלה לך 300
טסט לימודי יעלה לך כמו שאמרתי, 120
ואם מבקשים ממך יותר, צר לי לבאס אבל עוקצים אותך
טסט שנתי לאופנוע יעלה לך 300
טסט לימודי יעלה לך כמו שאמרתי, 120
ואם מבקשים ממך יותר, צר לי לבאס אבל עוקצים אותך
שואל השאלה:
לימודי .. שילמתי כבר אגרה 140
לימודי .. שילמתי כבר אגרה 140
אנונימית
שואל השאלה:
אופנוע לא רכב .. זה פי 3 יותר יקר
אופנוע לא רכב .. זה פי 3 יותר יקר
אנונימית
לא נראלי הגיוני 400 שקל, טסט לאוטו עולה 150
בערך 120
באותו הנושא: