התחברות
הרשמה
שילמתי אגרה לטסט ברביעי
מתי אני אמורה לקבל תאריך לטסט?
22 בפברואר 2019, 14:19
רשיון נהיגה
טסט
נהיגה
תשובה אחת
תוך שבוע גג
❤
❤it's my life❤
באותו הנושא:
שילמתי אגרת טסט.
שילמתי אגרה לטסט, אני לקבל הודעה ממשרד הרישוי? תוך כמה זמן? (שילמתי לפני יום כיפור)
שילמתי אגרת טסט לפני 10 ימים, מתי אני אקבל תאריך לטסט?
שילמתי היום אגרת טסט תוך כמה זמן יהיה לי טסט?
אם איבדתי אגרה לטסט חיצוני וכן שילמתי בדואר כבר יש אפשרות לגשת לטסט בלי האגרה?
שילמתי אגרה לטסט האם צריך ליידע את המורה?
אם שילמתי אגרה לטסט ביום חמישי מתי אני אמור לקבל תאריך לטסט?
אם שילמתי את האגרה לטסט זה אומר שבקרוב יהיה לי תאריך לטסט?
אם שילמתי אגרה לטסט זה אוטומטי קובע לי טסט במערכת או שהמורה צריך קודם לאשר ולקבוע ?
שילמתי אגרת טסט ביום חמישי בשעה ארבע בצהריים תוך כמה זמן בערך ישלח לי תאריך לטסט?
שילמתי אגרה ביום שלישי ועדיין לא קיבלתי תאריך לטסט, מתי אקבל?