7 תשובות
הייתי הולכת למישהו בחבורה שנוח לך לדבר איתה/ו ולשאול מאיזה סיבה הם לא מעדכנים אותך על היציאה ...
אם את מעוניינת לצאת איתם ולא מפריעה לך שמי שאת לא אוהבת נמצאת והם עונים לך שחשבו שאולי לא תרצי כי היא מגיעה אז תגידי להם "מי אתם שתחליטו לי מה לעשות...אתם תהיו חברים ותשאלו אותי ואני יעשה את השיקולים שלי..."
אם את מעוניינת לצאת איתם ולא מפריעה לך שמי שאת לא אוהבת נמצאת והם עונים לך שחשבו שאולי לא תרצי כי היא מגיעה אז תגידי להם "מי אתם שתחליטו לי מה לעשות...אתם תהיו חברים ותשאלו אותי ואני יעשה את השיקולים שלי..."
שואל השאלה:
היא כן מפריעה לי הבטחון שלה מופרז מדי והיא פגעה בי כלכך הרבה שאני מפחדת להתקרב אליה
היא כן מפריעה לי הבטחון שלה מופרז מדי והיא פגעה בי כלכך הרבה שאני מפחדת להתקרב אליה
אנונימית
את לא חייבת להיות בקרבתה במיוחד שאתם חבורה די גדולה
תמצאי לך כמה מהחבורה שאיתם תהיי ולא תהיי בקרבתה
תמצאי לך כמה מהחבורה שאיתם תהיי ולא תהיי בקרבתה
שואל השאלה:
זה מוזר להגיד שאני לא מסוגלת? לא יודעת למה לא יכולה להסתכל לה בפרצוף לא יכולה לראות אותה צוחקת או מחייכת וכשחברים שלי חברים שלה זה עושה לי רע.
ועוד במיוחד שהם תכננו יציאה איתה בלי להגיד לי
זה מוזר להגיד שאני לא מסוגלת? לא יודעת למה לא יכולה להסתכל לה בפרצוף לא יכולה לראות אותה צוחקת או מחייכת וכשחברים שלי חברים שלה זה עושה לי רע.
ועוד במיוחד שהם תכננו יציאה איתה בלי להגיד לי
אנונימית
אני יכולה להבין אותך וזה ממש לא מוזר. ובאמת הכי טוב בעולם להתרחק ממשהו שאת יודעת שלא עושה לך טוב.
אבל באמת לגבי היציאה אני לא יודעת מה להגיד לך כי מצד אחד להגיד להם לא לצאת איתה לא רלוונטי ומצד שני את לא רוצה לצאת איתה (ובצדק) ולא נדבר על זה שהם לא עידכנו אותך...אבל קורה. לפעמים אנחנו מפסידים בחיים דברים קטנים כדי להרוויח דברים יותר גדולים....מנסיון.
אבל באמת לגבי היציאה אני לא יודעת מה להגיד לך כי מצד אחד להגיד להם לא לצאת איתה לא רלוונטי ומצד שני את לא רוצה לצאת איתה (ובצדק) ולא נדבר על זה שהם לא עידכנו אותך...אבל קורה. לפעמים אנחנו מפסידים בחיים דברים קטנים כדי להרוויח דברים יותר גדולים....מנסיון.
שואל השאלה:
כן בדיוק לא ציפיתי שתביני אותי חח, תודה רבה!
אני פשוט אצא עם חברה שלי כי ממילא תכננו מלא זמן.
ואדבר איתם בהזדמנות כי חשבתי על זה והבנתי שזה לא בכוונה, 5 מהם פשוט החליטו לצאת ולא כולם יודעים את המצב שלי איתה.
שוב תודה באמת!!
כן בדיוק לא ציפיתי שתביני אותי חח, תודה רבה!
אני פשוט אצא עם חברה שלי כי ממילא תכננו מלא זמן.
ואדבר איתם בהזדמנות כי חשבתי על זה והבנתי שזה לא בכוונה, 5 מהם פשוט החליטו לצאת ולא כולם יודעים את המצב שלי איתה.
שוב תודה באמת!!
אנונימית
שואל השאלה:
הרוב שם בנים לא נראלי הם עושים בכוונה אבל לפעמים הם חסרי אמפתיה ולא חושבים על האחרים בקבוצה מספיק וזה ממש מעצבן
הרוב שם בנים לא נראלי הם עושים בכוונה אבל לפעמים הם חסרי אמפתיה ולא חושבים על האחרים בקבוצה מספיק וזה ממש מעצבן
אנונימית
באותו הנושא: