7 תשובות
זה הגיוני הם דואגים לך
הם עושים את זה מדאגה אבל את כבר בת 17 ואת לא ילדה קטנה, דברי איתם על זה. תסבירי להם את הטענות ואת נקודת המבט שלך על הנושא ואני בטוחה שתגיעו לפשרה.
לדעתי זה בסדר גמור שתלכי לישון אצלו, את כבר מספיק גדולה ואני בטוחה שאת יודעת מה את עושה ואת תשמרי על עצמך:)
אזז לא רואה סיבה שהם לא יסכימו לך למרות הדאגה, תסבירי להם ותנסי לשכנע אותם:))
אזז לא רואה סיבה שהם לא יסכימו לך למרות הדאגה, תסבירי להם ותנסי לשכנע אותם:))
תנסי לשכנמע אותם תגידי להם שתהיי זמינה אליהם ותתקשרי אם קורה משהו
תדברי עם ההורים שלך, תסבירי להם את המצב והכל
בסופו של דבר גם הם היו בגיל שלך ובטח חוו דברים דומים מאמינה שהם יבינו
בסופו של דבר גם הם היו בגיל שלך ובטח חוו דברים דומים מאמינה שהם יבינו
תנסי לדבר איתם ולשכנע אותם
אבל אם המצב באמת אבוד את יכולה להגיד שאת יושנת אצל חברה
אבל אם המצב באמת אבוד את יכולה להגיד שאת יושנת אצל חברה
אנונימי
חוסר צדק
באותו הנושא: