16 תשובות
לי היה טעם וריח
תעשי בדיקה
לא היו תסמינים בכללל
חום, חולשה , צמרמורות, עייפות
אני הייתי חולת קורונה לפני בערך חודש ונשאר לי הטעם והריח וגם למשפחה שלי ולכל מי שדיברתי איתו שהיה חולה קורונה לא נעלם הטעם והריח.
לא היו תסמינים
היה לי טעם פשוט הרגשתי סמרטוט והיה לי צמרמורות
שואל השאלה:
עשיתי בדיקה ביתית פעמיים יצאתי שלילית
הן אמינות האנטיגן האלה?
אנונימית
אני חולה עכשיו
לי יש חוש ריח וטעם .
יש לי כאבים, שיעול, כאבים בריאות ובבית החזה, כאבי ראש, בחילות, סחרחורת, בהתחלה היה גם חום ביומיים הראשונים ובעיה בזיכרון ( או שזה רק לי הזיכרון), חולשה, קושי בנשימה
לא תעשי פיסיאר
לא איבדתי חושים
היה כאב ראש חזק, נזלת, שיעול בקטנה, סחרחורות, חולשה
בלי חום
שואל השאלה:
אין לי באיזור פיסיאר זה רק רחוק ואין לי כוח אני חלשה
ותוך כמה זמן זה עבר לך?^
sweet..^^^ תרגישי טוב
אנונימית
אז לא יודעת מה שבא לך אבל לי בהתחלה יצאתי שלילית באנטיגן וחיובית בפיסיאר ורק אחרי כמה ימים יצאתי חיובית באנטיגן
לקחת דגימה גם מהגרון? זה יותר מדויק
ותעשי שוב מחר ומחרתיים את הבדיקות
לפעמים לוקח לזה זמן להופיע בביתית
תודה רבה, מקווה שלא יעלו אותי לבסיס למרות התסמינים.. המפקד שלי מתכנן שכן..
צינון
שיעול
כאב ראש
כאבי רגליים