3 תשובות
לא הרגשתי את זה
אבל היה לי קר באף (נשימות קרות כאלו)
אבל היה לי קר באף (נשימות קרות כאלו)
לא הרחתי ריח מוזר אבל כשנשמתי מהאף הנשימות היו קפואות כאלה
יש כאלה מדווחים על ריח שונה. יש כאלה שכבר אפילו לא מריחים כלום..
באותו הנושא: