9 תשובות
אתה צודק
היית באמצע עבודה איך תדבר איתה?
גם אמרת לה שתחזור אליה זה סבבה
שואל השאלה:
יכולתי לדבר איתה תוך כדי אבל אני עובד עם אנשים ואני חושב שזה היה יותר פוגע ולא מכבד אם באמצע השיחה הייתי מתעסק בדברים אחרים אז העדפתי לדחות את זה שאני באמת אוכל להיות איתה במאה אחוז,זה לא תירוץ או משהו
אנונימי
אני מבינה אותך, אתה רוצה להקשיב לה ולא לעשות כאילו
עשית את הדבר הנכון
עדיף שתדבר איתה כשכולך מרוכז בה, במיוחד אם היא גם בוכה
תחשוב מה היה קורה היית מדבר עם חבר פתאום הוא אומר מה שאתה אמרת.
ברור שעשית את זה בלי כוונה לפגוע אבל נראה לי שהיא נפגעה
אפשר להבין את הכוונה שלך
אבל מהצד שלה אני די בטוחה שהיא נפגעה תדבר איתה אבל ממש בשיא הרצינות
וואי לא עושים כאלה דברים
מה אתה מנתק לה שהיא בוכה
שואל השאלה:
היא לא אמרה לי כלום על זה
אנונימית,אם אני מדבר עם חבר על משהו רציני אני אעדיף לא לשמוע תוך כדי שהוא מדבר עם עוד אנשים כי הוא צריך לנהל אותם ואם צריך לחכות חצי שעה או אפילו 3 שעות אני אעדיף לחכות את זה כדי לדבר כמו שצריך,יכול להיות שזה פוגע אבל אני חושב שזה יותר פוגע לבכות ולפרוק לבן אדם ולהרגיש שהוא לא באמת מתייחס
אנונימי
יעבור לה חחח (סליחה זה קצת מצחיק פשוט)