7 תשובות
דיברת עם החברים הקודמים שלך? ניסית לשמור על קשר?
תראי, אני יכול להבין אותך - הייתי מוקף במעל 100 איש בשירות שלי באופן דיי קבוע, ובסוף כל אחד השתחרר הולך לכיוון שלו והקשר נותק כאילו לא היה, יש אנשים שפשוט מסתכלים על קשרים בצורה שונה ולא ישמרו איתך על קשר גם אם תגורי קרוב..
אין לי ממש עצה אמיתית פה אבל זה משהו שקורה וצריך לחיות עם זה ולדעת לקבל את זה כי זה ימשיך לקרות..
אני יודע שזה ממש קשה ואני לא מצאתי משהו שיעזור לי עם זה אבל אחרי תקופה ארוכה שלא דיברתי עם כל בן אדם כזה פתאום הרצון הזה לשמור איתו על קשר נעלם וזה הפסיק להפריע לי...
ואם את צריכה לפרוק את מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי.
אין לי ממש עצה אמיתית פה אבל זה משהו שקורה וצריך לחיות עם זה ולדעת לקבל את זה כי זה ימשיך לקרות..
אני יודע שזה ממש קשה ואני לא מצאתי משהו שיעזור לי עם זה אבל אחרי תקופה ארוכה שלא דיברתי עם כל בן אדם כזה פתאום הרצון הזה לשמור איתו על קשר נעלם וזה הפסיק להפריע לי...
ואם את צריכה לפרוק את מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי.
שואל השאלה:
ניסיתי, אני תמיד הזאת ששולחת את ההודעה^^
ותודה רבה לך^❤
ניסיתי, אני תמיד הזאת ששולחת את ההודעה^^
ותודה רבה לך^❤
אנונימית
בכיף, מקווה שזה יעזור לך!
הם לא מעוניינים להישאר בקשר?
שואל השאלה:
הם כן אבל כאילו.. את מכירה את זה שאת מנסה לקבוע להיפגש כל הזמן והם אומרים כזה "אני לא יכולה" או "אני כן רק יכולה ביום אחר" ואני מנסה לפי הימים שלהם גם ואז הם עונים לי שהם לא יכולים, וחלק אומרים שהם יכולים ואז כולם על השנייה האחרונה מבריזים בסוף כי אין הרבה וזה למה לא הולך
הם כן אבל כאילו.. את מכירה את זה שאת מנסה לקבוע להיפגש כל הזמן והם אומרים כזה "אני לא יכולה" או "אני כן רק יכולה ביום אחר" ואני מנסה לפי הימים שלהם גם ואז הם עונים לי שהם לא יכולים, וחלק אומרים שהם יכולים ואז כולם על השנייה האחרונה מבריזים בסוף כי אין הרבה וזה למה לא הולך
אנונימית
מבינה אותך, וגם אותם.. בסופו של דבר כל אחד עסוק בחיים שלו.
יכולה להגיד לך שגם לי זה קרה והייתה התרחקות לשנה.. ואחרי שנה הקשר התחזק יותר ועד היום אני בקשר איתם.... ועברו המון שנים.
אז אני חושבת שבמקום לבכות על העבר, כדאי להסתכל קדימה ולזכור תמיד שיהיו עוד המון אנשים בחיים שלנו שיבואו וילכו.. חלקם כדי ללמד אותנו משהו וחלקם כדי להישאר. מה שבטוח, את בוחרת אותם.
אם את מרגישה שאת צריכה לשתף כשקשה לך, את תמיד מוזמנת בפרטי.
יכולה להגיד לך שגם לי זה קרה והייתה התרחקות לשנה.. ואחרי שנה הקשר התחזק יותר ועד היום אני בקשר איתם.... ועברו המון שנים.
אז אני חושבת שבמקום לבכות על העבר, כדאי להסתכל קדימה ולזכור תמיד שיהיו עוד המון אנשים בחיים שלנו שיבואו וילכו.. חלקם כדי ללמד אותנו משהו וחלקם כדי להישאר. מה שבטוח, את בוחרת אותם.
אם את מרגישה שאת צריכה לשתף כשקשה לך, את תמיד מוזמנת בפרטי.
באותו הנושא: