5 תשובות
אפשר לקרוא לזה ככה?
לא נראה לי שלעזור לו כל כך יעזור לו
אם תהיי בסביבה שלו כל הזמן הוא לא יצליח לשכוח ממך...
שואל השאלה:
ברור אני מסכימה אבל אם אני היחידה שהוא מרגיש פתוח ובנוח לדבר איתה על זה? ברמה שפסיכולוג לא באופציות וחברים ומשפחה גם לא
שואל השאלה:
ואגב דרך התכתבויות, אנחנו מערים שונות ולא נפגשים^
אבל חלק מהמעבר הלאה זה לדבר על הכאב שבפרידה. את רוצה שהוא ידבר על הכאב שלו עם הבן אדם שגרם לו לכאב הזה מההתחלה?