5 תשובות
אפשר לקרוא לזה ככה?
לא נראה לי שלעזור לו כל כך יעזור לו
אם תהיי בסביבה שלו כל הזמן הוא לא יצליח לשכוח ממך...
אם תהיי בסביבה שלו כל הזמן הוא לא יצליח לשכוח ממך...
שואל השאלה:
ברור אני מסכימה אבל אם אני היחידה שהוא מרגיש פתוח ובנוח לדבר איתה על זה? ברמה שפסיכולוג לא באופציות וחברים ומשפחה גם לא
ברור אני מסכימה אבל אם אני היחידה שהוא מרגיש פתוח ובנוח לדבר איתה על זה? ברמה שפסיכולוג לא באופציות וחברים ומשפחה גם לא
שואל השאלה:
ואגב דרך התכתבויות, אנחנו מערים שונות ולא נפגשים^
ואגב דרך התכתבויות, אנחנו מערים שונות ולא נפגשים^
אבל חלק מהמעבר הלאה זה לדבר על הכאב שבפרידה. את רוצה שהוא ידבר על הכאב שלו עם הבן אדם שגרם לו לכאב הזה מההתחלה?
באותו הנושא: