4 תשובות
תראי אם את רוצה לעסוק בזה בהמשך וללמוד את זה אז לכי על זה אבל אני אישית לא הייתי שורפת זמן על יג, יד ופשוט אחרי הצבא הולכת ללמוד באוניברסיטה כמו שצריך
אנונימית
תלוי, זה להתחייב להמון שנים עם צהל ולהחליט מאוד מוקדם מה לעשות בחיים. אם הייתי בטוחה שזה המסלול שאני רוצה בחיים אז הייתי רצה לזה אבל צריך להיות באמת שלמים עם ההחלטה במקרים כאלו אחרת מתחרטים.
להיות קשור לחיל התקשוב והסייבר- ברור לך שרוב התפקידים שם הם שחורים ולא זוהרים כמו תוכניתן ואלה? את יכולה להיות גם אחראית על מכשירי תקשוב וכדומה
וללמוד יג יד זה להוציא תואר הנדסאי/טכנאי
מי שאוהב את מה שלומדים אז ברור אבל מי שלא אז חבל