5 תשובות
לא , בדקתי
אממ אני באוניברסיטה הפתוחה בלי שעשיתי פסיכומטרי. אבל זה נראה לי קשור לזה שאני בתיכון..
תנסה לבדוק בפתוחה
בתיכון לא צריך כי זה דרך פרוייקט אחר^
באוניברסיטה הפתוחה כן, בשאר לא.
בעברית יש מסלול לקבלה למדעי המחשב ללא פסיכומטרי