4 תשובות
לא, אין תנאי קבלה לאוניברסיטה הפתוחה.
אבל אני אישית לא הייתי לומדת שם כי השם שלה לא ככ טוב
אבל אני אישית לא הייתי לומדת שם כי השם שלה לא ככ טוב
שואל השאלה:
למה לא ?
למה לא ?
אנונימית
כי יש להם שם לא ממש טוב, זה לא כמו ללמוד בעברית או בטכניון...אנשים יודעים שיש שם הרבה העתקות וזה
כדי להגיע לקלינית את צריכה להתקבל לתואר שני, תעשי סקר מקיף על אחוזי ההצלחה של אנשים עם תואר ראשון מהפתוחה שהצליחו להגיע לקלינית תואר שני
באותו הנושא: