15 תשובות
שובר את הרגליים
שואל השאלה:
אבל הוא היה חי?
אבל הוא היה חי?
אנונימי
נראלי
ישבור את הגוף
אנונימית
4 קומות זה בערך 12 מטר..
אז בנאדם בגובה 60 מטר קופץ גובה שהוא חמישית מגודלו, זה בערך כמו שאתם תקפצו 2 מדרגות.
לא בעייתי במיוחד, לא הבנתי למה הסתבכתם...
אז בנאדם בגובה 60 מטר קופץ גובה שהוא חמישית מגודלו, זה בערך כמו שאתם תקפצו 2 מדרגות.
לא בעייתי במיוחד, לא הבנתי למה הסתבכתם...
זה לא עובד ככה^
והוא יכול להיות משותק לשבור תרגליים ולמות. תלוי משקל ועל מה אתה נופל (איזה חלק בגוף נוגע בקרקע)
ברור שזה עובד ככה.
לא אני המצאתי את הניסוי, אני הלכתי עם הנתונים הקיימים.
אין לי מושג מי הגאון שהחליט לשים מינוס, אבל זה משעשע.
לא אני המצאתי את הניסוי, אני הלכתי עם הנתונים הקיימים.
אין לי מושג מי הגאון שהחליט לשים מינוס, אבל זה משעשע.
משותק? הבנאדם בגובה בניין של 20 קומות.
אחרי שראיתי מינוסים לתגובה הראשונה שלי, אני מעדיף לא לענות על השאלה שלך, אנונימית p:
אנשים איבדו את זה פה בסטיפס.
אנשים איבדו את זה פה בסטיפס.
שואל השאלה:
אז צדקתי
אז צדקתי
אנונימי
שואל השאלה:
זה כמו בפרק הזה בבובספוג שסקווידויד התכווץ ואז בובספוג החזיק אותו ביד שלו וסקווידויד אמר לעצמו: " קפיצה מהגובה הזה תהרוג אותי" או משהו כזה חח
זה כמו בפרק הזה בבובספוג שסקווידויד התכווץ ואז בובספוג החזיק אותו ביד שלו וסקווידויד אמר לעצמו: " קפיצה מהגובה הזה תהרוג אותי" או משהו כזה חח
אנונימי
בהצלחה בלימודים עם ההיגיון הזה.
שואל השאלה:
לא צריך מאמי
יש לי כבר 100 במדעי המחשב ובהנדסת תוכנה
לא צריך מאמי
יש לי כבר 100 במדעי המחשב ובהנדסת תוכנה
אנונימי
קודם כל , איך הוא 60 מטר הולי שיט
דבר שני , חא יקרה לו כלום , הוא ירגיש את זה כמו שאת קופצת משרפרף
דבר שני , חא יקרה לו כלום , הוא ירגיש את זה כמו שאת קופצת משרפרף