3 תשובות
היי, גם אני לפעמים מתבלבלת בין ההגדרות. הסרטון של ברנה בראון מאד עוזר לי כל פעם לחדד את ההבדלים בינהם והדוגמאות שם מצויינות.
הסרטון קצר, קליל ומסביר טוב. (מצרפת קישור לסרטון)
הסרטון קצר, קליל ומסביר טוב. (מצרפת קישור לסרטון)
קישורים מצורפים:
אנונימית
שואל השאלה:
זה אפשרי להיות גם אמפתית וגם סימפתית?
זה אפשרי להיות גם אמפתית וגם סימפתית?
אנונימית
כמובן, יש מצבים שבהם את תגיבי בצורה יותר אמפתית ומצבים אחרים שבהם תהיי יותר סימפטית. זה לא סותר זה את זה...
אנונימית
באותו הנושא: