2 תשובות
סימפטיה או אהדה בעברית היא תחושה משותפת, בדרך כלל של צער, חמלה או רחמים אבל אפשרי גם אהבה ואהדה עבור אדם אחר. אתה מראה דאגה לאדם אחר, כשאתה מרגיש אהדה כלפיהם.

אמפתיה חזקה יותר מאהדה. זה היכולת לשים את עצמך במקום אחר ולהבין את רגשותיו של מישהו אחר על ידי הזדהות איתו. עם אמפתיה, אתה מכניס את עצמך לנעליו של אחר, לעיתים קרובות מרגיש דברים עמוקים יותר מאשר אם הרגשת אהדה.
אמפתיה זה באמת להזדהות ריגשית עם אותו אדם, להיכנס לראש שלו ולהצליח להרגיש את מה שהוא חווה באותו הרגע רק על פי הסיטואציה
לסימפתיה יש הזדהות ממבט מבחוץ כזה, את מבינה מה חווה אבל את לא מתחברת לרגש עצמו שלו. את מנותקת