12 תשובות
או בגובה שלי או גבוה ממני
ודיי להכחיש אם הוא יהיה 1.50 זה מוריד
ודיי להכחיש אם הוא יהיה 1.50 זה מוריד
לא חשוב בכלל :)
180 לפחות 4 סנטים מעליי או אפילו יותר יהיה יותר טוב
אנונימית
כל גובה הוא אחלה, לא ממש אכפת לי
כל גובה
לא באמת מעניין אותי אם הוא נמוך
לא באמת מעניין אותי אם הוא נמוך
אנונימית
בגובה שלי או יותר גבוה. אני מרגישה רע לומר את זה אבל כן יוריד לי אם הוא יהיה נמוך ממני. אנשים תפסיקו להיות צבועים!
^יש כאלה שבאמת לא מוריד להם, לא אומר שהם צבועים
אנונימית
כן אבל יש מלא שמשקרים שלא מוריד להם
לא כולם הולכים לפי נורמות חברתיות, ואני מנסה כמה שיותר להימנע
ברצינות שהעלו לגובה ככ הרבה מודעות פתאום כאילו מי ישמע
וואלה, אם הוא יהיה נמוך ממני- זה לא ישנה כלום או יועיל למערכת יחסים בצורה כלשהי
זאת רק משיכה, ויש לי משיכה לגבוהים ונמוכים באותו מידה, אני לא צבועה.
ברצינות שהעלו לגובה ככ הרבה מודעות פתאום כאילו מי ישמע
וואלה, אם הוא יהיה נמוך ממני- זה לא ישנה כלום או יועיל למערכת יחסים בצורה כלשהי
זאת רק משיכה, ויש לי משיכה לגבוהים ונמוכים באותו מידה, אני לא צבועה.
אני לא אומרת שאת צבועה , אני אומרת שיש אנשים שמשקרים לגבי זה ולדעתי זה לא בסדר. גם אני לא נחשבת "הולכת לפי הנורמה החברתית" רק בגלל שאני נמשכת יותר לגבוהים מאשר נמוכים. זאת המשיכה שלי ואין לי מה לעשות אם זה
מגובהי ומעלה
אנונימי
180 ומעלה
באותו הנושא: