11 תשובות
מה זאת אומרת ניסת לתקן , שאלת אותו אם אפשר עוד פעם ולא הצלחת?
שואל השאלה:
בפעם הראשונה שנכנסתי הייתי מקביל אבל רחוק מדי מהמדרכה
ביקשתי לתקן והוא נתן לי
הצלחתי להתקרב קצת אבל עדיין הייתי טיפה רחוק
הייתי רק תלמיד אחד ברכב אז אחרי שלא הצלחתי לתקן הוא אמר לי פשוט לצאת לכביש כאילו להמשיך לנסוע רגיל
בפעם הראשונה שנכנסתי הייתי מקביל אבל רחוק מדי מהמדרכה
ביקשתי לתקן והוא נתן לי
הצלחתי להתקרב קצת אבל עדיין הייתי טיפה רחוק
הייתי רק תלמיד אחד ברכב אז אחרי שלא הצלחתי לתקן הוא אמר לי פשוט לצאת לכביש כאילו להמשיך לנסוע רגיל
אנונימי
שואל השאלה:
הטסטר נראלי היה נחמד
לא ממש דיברנו אבל אני הייתי נחמד אליו
הטסטר נראלי היה נחמד
לא ממש דיברנו אבל אני הייתי נחמד אליו
אנונימי
החניה הייתה בתחילת הטסט או לקראת הסוף?
לא יכשילו אותך על זה הכל טוב
שואל השאלה:
הייתי תלמיד אחד אז החנייה הייתה פחות או יותר בשליש השני של הטסט
ואז פשוט נהגתי בחזרה למקום שממנו אספנו אותו
הייתי תלמיד אחד אז החנייה הייתה פחות או יותר בשליש השני של הטסט
ואז פשוט נהגתי בחזרה למקום שממנו אספנו אותו
אנונימי
יש סיכוי די גדול שעברת , אבל לך תדע
נו עברת?
אנונימי
עברת?
שואל השאלה:
אבל באמת היה לי טסטר כזה מגעיל, ובדרכ לא מכשילים על שטויות כאלה
אבל באמת היה לי טסטר כזה מגעיל, ובדרכ לא מכשילים על שטויות כאלה
אנונימי
שואל השאלה:
נכשלתי... בגלל החניה
באסה
קבעתי מועד לטסט שני
נכשלתי... בגלל החניה
באסה
קבעתי מועד לטסט שני
אנונימי
באותו הנושא: