4 תשובות
תחשבי שאם תתחילי לעשות ספורט בסוף את תראי תוצאות
תירשמי לחוג או משהו ואז תרגישי יותר מחויבת
יש מלא חוגים ותחביבים שאת יכולה למצוא שגם תהני מהם ויהיה לך כייף ואז יהיה לך חשק
אל תתאמני. תעשי רק דיאטה,בשביל מה לעשות משהו שאת מתענה ממנו...אין בזה שום הגיון.
באותו הנושא: