אני בת 15 ובאלי לעשות ניתוח אף..מה עושים?יש המשך למטה
הייתי בייעוץ והרופא אמר לי שעדיף שאני אחכה לגיל 18 כי רק אז האף מפסיק לגדול ועד אז האף יכול להיות יותר פרופורציונלי לפנים וכנראה אני אתמלא בפנים ואני לא אצטרך..אבל מצד שני זה החוסר בטחון שלי בפנים..מה אני עושה??