4 תשובות
ממליצה לחכות לגיל 18 ואז לעשות
שואל השאלה:
אבל אני לא חושבת שאני צריכה לסבול עם אף הזה עד גיל 18 ואני ממש סובלת איתו
אבל אני לא חושבת שאני צריכה לסבול עם אף הזה עד גיל 18 ואני ממש סובלת איתו
אנונימית
כשתהיי בת 18 תעשי מה שרק בא לך עם הכסף הפרטי שלך ואל תשאלי אף אחד, ניתוח אף זה ניתוח פשוט, תחפשי מנתח ממש מקצועי ומוכר, אולי זה ירגיע את אמא שלך והיא תהיה בטוחה שלא יקרה לך שום דבר
יש אפשרויות לעשות בלי נויתוח
באותו הנושא: