3 תשובות
שואל השאלה:
רק בשביל קונטקסט אני קפצתי כיתה ומתמודדת מעולה עם עומס בלימודים
רק בשביל קונטקסט אני קפצתי כיתה ומתמודדת מעולה עם עומס בלימודים
זה נשמע מעולה
אם את חושבת שתעמדי בזה בהצלחה
אני רק רוצה להגיד לך שמבלי להכיר אותך אני ממש גאה בך
אם את חושבת שתעמדי בזה בהצלחה
אני רק רוצה להגיד לך שמבלי להכיר אותך אני ממש גאה בך
אם תעמדי בלחץ והעומס אז כן שווה לנסות, בהצלחה.
באותו הנושא: