התחברות הרשמה

כמה בדרכ לוקחים על בניה?

בחיים לא עשיתי בניה אני עושה רק ג'ל אבל כמה לוקחים בדרכ על בניה? ועל מילוי?
26 בפברואר 2022, 18:34
כסףבניית ציפורנייםכמה לקחתבייביסיטרעבודה    
4 תשובות
מכירה אחת שלוקחת 200
ר
ריבונו של עולםםםם
בניה 200 בערך
מילוי 150 בערך
E
Evaa
בדרך כלל בנייה 200-250, ומילוי 130
M
Muffy
200 לבניה
מילוי זה 120-150
D
Dontcare
באותו הנושא:
למה אנשים בדרך כלל בריב לוקחים את הצד של הבוכה?
מה אתם לוקחים לאכול בדרכ לבית ספר?
כמה בדרך כלל לוקחים לגבות ?
מה אתם בדרכ לוקחים בפרוזן?
כמה עורכי דין לוקחים בדרכ?
כמה רולים אתם לוקחים בדרכ במסעדה?
כמה אני אמורה לקחת לבייביסיטר בלילה ?אני בת 16 וחצי וכמה אתם לוקחים בדרכ?
איזה סנדוויץ אתם לוקחים בדרך כלל לבית ספר?
כמה בדרך כלל לוקחים לבייביסיטר ?
כמה בדרך כלל לוקחים לבייביסיטר לשעה?
כמה לוקחים בדרך כלל על שיעור פרטי?