9 תשובות
50-70 כזה
25-70
לי לגבות ולשפם לוקחים לי 50
לי לגבות ולשפם לוקחים לי 50
לא יודעת אבל לי כל הזמן לקחו 30 שח
שואל השאלה:
אם לקחו לי 60 זה בסדר
אם לקחו לי 60 זה בסדר
די יקר ...
אני לוקחת לגבות 25 ושפם 25
אני לוקחת לגבות 25 ושפם 25
אנונימית
וואו יקר ממש לא שווה לך...
אם היא עושה לך יפה ואת אוהבת את העבודה שלה למה לא
40 50
לי לגבות 25 ושפם 25 אז אני עושה כל פעם ביחד ופשוט מביאה לה שטר של חמישים, 60 לדעתי זה מאד מוגזם כי את גם צריכה לחדש כל שבועיים שלוש...
באותו הנושא: