9 תשובות
25-70
לי לגבות ולשפם לוקחים לי 50
לא יודעת אבל לי כל הזמן לקחו 30 שח
שואל השאלה:
אם לקחו לי 60 זה בסדר
די יקר ...
אני לוקחת לגבות 25 ושפם 25
אנונימית
וואו יקר ממש לא שווה לך...
אם היא עושה לך יפה ואת אוהבת את העבודה שלה למה לא
40 50
gr8
לי לגבות 25 ושפם 25 אז אני עושה כל פעם ביחד ופשוט מביאה לה שטר של חמישים, 60 לדעתי זה מאד מוגזם כי את גם צריכה לחדש כל שבועיים שלוש...