4 תשובות
שואל השאלה:
וגם שיש לו****
וגם שיש לו****
אנונימית
את האמת.
הוא אחד שאומר יותר מידי הוא צריך קצת לשמור לעצמו.
אבל אני חושב שאלה פחדים שיש כמעט לכל אחד היום.
זה מאוד הגיוני להרגיש ככה אחרי פרידה אחת או שתיים.
הוא אחד שאומר יותר מידי הוא צריך קצת לשמור לעצמו.
אבל אני חושב שאלה פחדים שיש כמעט לכל אחד היום.
זה מאוד הגיוני להרגיש ככה אחרי פרידה אחת או שתיים.
אני חושבת שאם הוא לא רואה עתיד בניכם ושזה מתישהו יגמר, אין סיבה להישאר בקשר.
מילא הייתם בני 16 אבל אתם בני עשרים.
מילא הייתם בני 16 אבל אתם בני עשרים.
הוא נשמע קצת יותר כמו בן אדם שבא לשחק משחקים..
כל מה שאמרת אלו רגשות וחששות לגיטימיים וקיימים..
אבל בדרך כלל מי שמרגיש בצורה כזו ישמור זאת לעצמו..
מי שמתיימר להגיד את האמת ככה כנראה יגיד את מה שמתאים לו וילטש דברים..
זה לא ממש משנה מבחינתך כי יש לך כבר את המידע הזה עליו..בין אם מה שהוא אמר הוא נקי ונכון ככה ובין אם זה ניסיון לעשות מניפולציות...
הייתי מתרחקת..אלא אם כן את *באמת* רוצה קשר לא מחייב לכרגע שאין לו עתיד.
כי הרי מה יש לך לעשות חוץ מזה עם בחור שאומר לך שאם הוא יתחתן זו לא בטוח תיהיה את וכו וכו...
והדגשתי את הבאמת כי אין לך מה לנסות לשנות אותו ולהתעקש.
כל מה שאמרת אלו רגשות וחששות לגיטימיים וקיימים..
אבל בדרך כלל מי שמרגיש בצורה כזו ישמור זאת לעצמו..
מי שמתיימר להגיד את האמת ככה כנראה יגיד את מה שמתאים לו וילטש דברים..
זה לא ממש משנה מבחינתך כי יש לך כבר את המידע הזה עליו..בין אם מה שהוא אמר הוא נקי ונכון ככה ובין אם זה ניסיון לעשות מניפולציות...
הייתי מתרחקת..אלא אם כן את *באמת* רוצה קשר לא מחייב לכרגע שאין לו עתיד.
כי הרי מה יש לך לעשות חוץ מזה עם בחור שאומר לך שאם הוא יתחתן זו לא בטוח תיהיה את וכו וכו...
והדגשתי את הבאמת כי אין לך מה לנסות לשנות אותו ולהתעקש.
באותו הנושא: