13 תשובות
מה הגובה שלך
ברור
מכיתה ז עד יא מאוד מאוד מתפתחים ומשתנים
גם המשקל וגם הגובה
הגיוני מאוד
אנונימית
שואל השאלה:
1.78
אנונימי
ברור שזה נורמלי
מקווה מאוד שזה ספאם
אנונימית
שואל השאלה:
למה ספאם?
אנונימי
כי אין מצב שאתה שוקל 52 בגובה 1.78
אנונימית
ולגבי השאלה אז זה לגמרי הגיוני
אנונימית
^^יש סיכוי אני גם בערך באותו גובה אולי שוקל קצת יותר ממנו אבל זה לא שמצב כזה לא אפשרי
אנונימי
איך!?!?
אני בת 12 בערך 1.55 שוקלת 53 ואני במשקל תקין יחסית.
אנונימית
^לא יודע עובדה אבל שזה אפשרי שיהיה פער כזה בין גובה למשקל
כן כיאלו לזה התכוונתי , שזה תת משקל
אנונימית
אנונימית- יש דבר כזה תת משקל את יודעת...
לשאלתך: זה הגיוני, אבל זה נחשב תת משקל