9 תשובות
ספורט.
פשוט לא להתעצל ולעשות ספורט, עם כל הקושי שבדבר.
תזונה נכונה והתעמלות
שואל השאלה:
כמו? אני לא רוצה שרירים או משהו אני פשוט רוצה לרדת במשקל
אנונימית
הליכות, ריצות וגם שחייה
את צריכה להתחיל לאכול נכון,ללא גאנק,חטיפים,ממתקים,בצקים.ולאכול יותר ירקות ודברים בעלי סיבים תזונתיים(מומלץ ללכת לדיאטנית שתבנה לך תפריט)
ולהתעמל(לעשות ריצות,קפיצה בחבל,שחייה,כל מה שהוא אירובי)וזה לא יפתח לך שרירים,זה יגרום להורדה במשקל אם תתמידי בספורט 4 פעמים בשבוע לפחות ותאכלי נכון,תוכלי להרזות בחודשיים עשר קילו אפילו.
בהצלחה!:)
קרה לי גם אם את יכולה ללכת לדיאטנית שתבנו ביחד תפריט מאוזן יש דיאטניות דרך קופות חולים בחינם וגם להירשם לסטודיו או חדר כושר אני הולכת לסטודיו ואני ממש מרוצה את יכולה גם לעשות הליכות מידי פעם את יכולה ללכת בסטודיו לספינינג זה הדבר הזה עם האופניים בתוך סטודיו וזומבה שניהם מורידים הרבה קלוריות אני פחות אוהבת ספינינג אבל יכול להיות שתאהבי בהצלחה
שקד פדחנית אחת
אנונימית
כמה את שוקלת ומה הגובה שלך?
עד 1100 קלוריות ביום
הליכה של חצי שעה
לשתות הרבה מים
רק אוכל בריא
לא אוכל מעובד
לעלות במדרגות במקום מעלית
תרגילים בבית
שחייה - אגב כל בריכה של 50 מטר שורפת לך 10 קלוריות לדקה.
ללכת לקניות ולסחוב בידיים. (אם צריך)
מקווה שעזרתי :))