3 תשובות
כן ספר חמוד כזה אבל לא וואו
הוא סבבה, אבל אם קראת פרש הברונזה שתדעי שכל הספרים האחרים שלה ממש מאכזבים.
הספר היחיד שלה שבאמת באמת אהבתי זה פרש הברונזה
הוא די אחלה