7 תשובות
בהגדרות של האינסטגרם עצמו
ברור
שואל השאלה:
לא הלך
אם אין לך עברית בהגדרות מערכת זה לא אפשרי לפי דעתי. כי זה מוביל אותך לשינוי דרך ההגדרות של האייפון עצמו להבדיל מאנדרואיד אם זכור לי נכון. השאלה אם שינו את זה מאז, אם לא, אז אי אפשר.
הגדרות
language
כן בהגדרות