7 תשובות
בהגדרות של האינסטגרם עצמו
כן בהגדרות
ברור
שואל השאלה:
לא הלך
לא הלך
אם אין לך עברית בהגדרות מערכת זה לא אפשרי לפי דעתי. כי זה מוביל אותך לשינוי דרך ההגדרות של האייפון עצמו להבדיל מאנדרואיד אם זכור לי נכון. השאלה אם שינו את זה מאז, אם לא, אז אי אפשר.
הגדרות
language
language
כן בהגדרות
באותו הנושא: