4 תשובות
מצבי צבירה זה בפיזיקה.
לומדים על הגוף(מערכת ההובלה, הדם).
אני בכיתה ז למדתי בפיסיקה מסה נפח צפיפות
שואל השאלה:
^^ מערכת ההובלה לומדים בכיתה ו' וכנ"ל גם הדם.
אנונימית
אני חושב שמצבי הצבירה שאלות חקר ופוטוסנטיזה