10 תשובות
חד משמעית
אנונימית
לא חושבת...זה כמו שבנט או ביבי לא נחשבים לרוצחים למרות שהם שולחים טילים לעזה
אנונימית
לדעתי לא
שואל השאלה:
בגללו יש אלפי הרוגים באוקראינה , מפחיד לדעת כמה מהצבא האוקראיני נהרגו ,למשפחות נהרסו חיים וגם בטח מתו כמה חיילים מרוסיה עצמה
והכל זה בגללו הוא פתח מלחמה
אנונימי
כן
אנונימי
אין מה לעשות- ככה זה כל מלחמה
אנונימית
כן לא בגלל המלחמה
אלא בגלל הרציחות הפוליטיות
כן.
זה כמו שאדולף היטלר היה רוצח וכמוהם כל מי שאי פעם התחיל מלחמה.
זה אפילו יותר גרוע מרצח רגיל. זה רצח עם עם כוונה תחילה